Rozgrywki piłkarskich lig zagranicznych na antenach kanałów platformy nc+ cieszą się rosnącą popularnością i osiągają imponujące wyniki – informuje biuro reklamowe TVN Media.
W ostatnim kwartale 2013 roku, rekordowym wynikiem może pochwalić się Canal+ Sport. Mecz ligi hiszpańskiej: FC Barcelona – Real Madryt, uzyskał udział w widowni, SHR%, na imponującym poziomie 13,6% w grupie mężczyzn, w wieku 20-44 sec+. Bardzo wysoką notę zdobyło również spotkanie Ligi Mistrzów, pomiędzy Arsenalem, a Borussią Dortmund. Emisja uzyskała AMR na poziomie ponad 173 000, a SHR% przekroczył 9% w grupie mężczyzn pomiędzy 16, a 39 rokiem życia z miast 100 tys+. Jeden ze styczniowych meczów ligi angielskiej: Manchester United – Tottenham, osiągnął SHR% na poziomie 2,5% wśród mężczyzn z grupy komercyjnej, co przełożyło się na średnio ponad 200 tys. widzów w każdej minucie meczu.
źródło: media2.pl
Udostępnij w social mediach: