Grupa InPost poinformowała, że po tym, jak polska firma została oficjalnym partnerem Newcastle United, nie zamierza kończyć swoich działań na rynku piłkarskim i nawiązała współpracę z jednym z hiszpańskich gigantów. Padło na 4. drużynę zeszłego sezonu La Ligi – Atletico Madryt.
– Grupa InPost została Oficjalnym Partnerem Atlético Madryt! Od sezonu 2024-2025 będziemy wspierać czołowy klub LaLiga, a zarazem symbol hiszpańskiej piłki nożnej – drużynę, której historia sięga ponad wieku! Hiszpania jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków InPost Group, z ponad 8000 punktów odbioru OOH. Tylko w pierwszym kwartale 2024 r. liczba punktów InPost w Hiszpanii wzrosła o 87% rok do roku – przekazał założyciel grupy InPost, Rafał Brzoska, za pośrednictwem mediów społecznościowych.
InPost is the official partner of Atlético de Madrid! Welcome to the rojiblancos family ❤️🤍
ℹ️ https://t.co/KYCuyPWuFP pic.twitter.com/vtvo4o4Cxf
— Atlético de Madrid (@atletienglish) August 13, 2024
Warto przypomnieć, że oprócz wspomnianych drużyn, InPost współpracuje także z reprezentacją Polski. Możemy więc powiedzieć, że polska spółka zalicza „hat-tricka”.
Jestem studentem na profilu dziennikarskim, który dopiero rozpoczyna swoją przygodę z dziennikarstwem sportowym. Odkąd pamiętam szczególnie pasjonowały mnie skoki narciarskie, jednak od EURO 2012, śledzę również (prawie) wszystko, co związane z piłką nożną. Prywatnie sympatyk polskiej Ekstraklasy i kibic Legii Warszawa.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.