Wśród wydarzeń sportowych, największym zainteresowaniem widzów cieszyły się: „W. Cup” (Eurosport) – 577,4 tys. widzów, Eliminacje młodzieżowych ME (Polsat Sport) – 444,7 tys. widzów, mecz towarzyski (Polsat Sport) – 426,2 tys. widzów, Liga Mistrzów (Canal+ Sport) – 406, 8 tys. widzów, Plus Liga (Polsat Sport) – 351 tys. widzów, Gala boksu zawodowego (Polsat Sport) – 294,3 tys. widzów, Formuła 1 (Polsat Sport) – 282,3 tys. widzów, Ekstraklasa (Canal+ Sport) – 280,1 tys. widzów, Siatkarska Liga Mistrzów (Polsat Sport) – 246,5 tys. widzów, Liga Europejska (Canal+ Sport) – 228,7 tys. widzów.
Grupa 4+ | Listopad 2013 | Listopad 2012 | Zmiana SHR% | |||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% | r/r |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Polsat Sport | 41 922 | 0,63 | 46 852 | 0,73 | -13,1% |
2. | Eurosport | 28 795 | 0,43 | 28 503 | 0,44 | -1,8% |
3. | Polsat Sport News | 28 257 | 0,43 | 19 685 | 0,31 | 39,3% |
4. | Canal+ Sport | 19 823 | 0,30 | 13 947 | 0,22 | 38,0% |
5. | Eurosport2 | 12 194 | 0,18 | 9 546 | 0,15 | 23,6% |
6. | Polsat Sport Extra | 12 081 | 0,18 | 13 659 | 0,21 | -13,7% |
7. | TVP Sport | 8 821 | 0,13 | 5 556 | 0,09 | 54,7% |
8. | Orange Sport | 8 863 | 0,13 | 7 574 | 0,12 | 13,7% |
9. | nSport | 7 571 | 0,11 | 6 764 | 0,11 | 8,6% |
10. | Extreme Sports | 3 477 | 0,05 | 3 114 | 0,05 | 8,3% |
11. | Sportklub | 843 | 0,01 | 1 597 | 0,03 | -48,0% |
NAM: Oglądalność kanałów sportowych – listopad 2013 (Grupa 4+)
W komercyjnej grupie wiekowej (16-49 lat) pozycję lidera zajmuje Polsat Sport:
Grupa 16-49 | Listopad 2013 | Listopad 2012 | Zmiana SHR% | |||
Lp. | Kanał TV | AMR | SHR% | AMR | SHR% | r/r |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Polsat Sport | 16 046 | 0,60 | 20 662 | 0,78 | -22,8% |
2. | Polsat Sport News | 9 521 | 0,36 | 7 622 | 0,29 | 24,1% |
3. | Canal+ Sport | 8 645 | 0,32 | 4 911 | 0,18 | 75,0% |
4. | Eurosport | 6 789 | 0,25 | 9 796 | 0,37 | -31,1% |
5. | Polsat Sport Extra | 6 522 | 0,24 | 6 767 | 0,25 | -4,3% |
6. | Eurosport2 | 4 230 | 0,16 | 3 833 | 0,14 | 9,7% |
7. | Orange Sport | 4 019 | 0,15 | 3 138 | 0,12 | 27,1% |
8. | nSport | 3 446 | 0,13 | 2 845 | 0,11 | 19,6% |
9. | TVP Sport | 2 877 | 0,11 | 2 395 | 0,09 | 18,9% |
10. | Extreme Sports | 1 456 | 0,05 | 1 710 | 0,06 | -15,6% |
11. | Sportklub | 209 | 0,01 | 387 | 0,02 | -46,7% |
NAM: Oglądalność kanałów sportowych – listopad 2013 (Grupa 16-49)
Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.
AMR – wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % – udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu
żródło: media2.pl
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.