Luty 2014 – oglądalność kanałów sportowych

blank
fot.

TVP Sport w lutym 2014 roku został nowym liderem wśród sportowych kanałów telewizyjnych w Polsce, z kolei Polsat Sport wyprzedził Eurosport – wynika z danych z danych Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

blank

W lutym 2014 roku nowym liderem wśród sportowych stacji telewizyjnych został TVP Sport z wynikiem ponad 42,6 tys. widzów. Na drugą pozycję awansował natomiast Polsat Sport (22,9 tys. widzów) wyprzedzając Eurosport (22,9 tys. widzów).

Grupa 4+ Luty 2014 Luty 2013
Lp. Kanał TV AMR SHR% AMR SHR%
1. TVP Sport 42 648 0,61% 24 703 0,36%
2. Polsat Sport 24 124 0,34% 40 839 0,59%
3. Eurosport 22 971 0,33% 68 149 0,98%
4. Polsat Sport News 17 333 0,25% 17 784 0,26%
5. Canal+ Sport 15 409 0,22% 7 882 0,11%
6. Eurosport 2 8 908 0,13% 12 426 0,18%
7. Polsat Sport Extra 6 499 0,09% 6 599 0,10%
8. Orange Sport 6 463 0,09% 9 649 0,14%
9. nSport 5 823 0,08% 5 458 0,08%
10. Extreme Sports 5 164 0,07% 4 903 0,07%
11. Sportklub 561 0,01% 1 287 0,02%

NAM: Oglądalność kanałów sportowych – luty 2014 (Grupa 4+)

Kanał TVP Sport prowadzi także w komercyjnej grupie widzów (16-49 lat).

Grupa 16-49 Luty 2014 Luty 2-13
Lp. Kanał TV AMR SHR% AMR SHR%
1. TVP Sport 18 856 0,69% 7 877 0,28%
2. Polsat Sport 8 457 0,31% 18 429 0,67%
3. Canal+ Sport 8 358 0,30% 4 038 0,15%
4. Eurosport 7 390 0,27% 18 588 0,67%
5. Polsat Sport News 6 740 0,25% 6 905 0,25%
6. Polsat Sport Extra 3 491 0,13% 3 663 0,13%
7. Extreme Sports 3 414 0,12% 2 926 0,11%
8. Eurosport 2 3 293 0,12% 4 907 0,18%
9. nSport 2 846 0,10% 2 805 0,10%
10. Orange Sport 2 618 0,10% 4 383 0,16%
11. Sportklub 147 0,01% 466 0,02%

NAM: Oglądalność kanałów sportowych – luty 2014 (Grupa 16-49)

Wśród wydarzeń sportowych, największym zainteresowaniem widzów cieszyły się:
„W.Cup” Eurosport HD 609,4 tys. widzów,
„Studio olimpijskie Soczi 2014” TVP Sport HD 548,7 tys. widzów,
„Zimowe Igrzyska Olimpijskie Soczi 2014” TVP Sport HD 384,6 tys. widzów,
„CEV Liga Mistrzów” Polsat Sport HD 339,6 tys. widzów,
„UEFA Liga Mistrzów” Canal+ Sport HD 280,2 tys. widzów,
„Copa del Rey” TVP Sport HD 272,8 tys. widzów.

Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

AMR – wielkość widowni danego programu (wyrażona jako liczba widzów); jest liczona na podstawie wszystkich minut programu
SHR % – udział w widowni telewizyjnej; określa jaka część osób, które w danym czasie oglądały telewizję było widzami danego programu

źródło: media2.pl