Obecna sytuacja wygląda w taki sposób, że zarówno internet, jak i media społecznościowe górują nad środkami komunikacji o bardziej tradycyjnym charakterze. Z uwagi na ten fakt wpływ osobowości medialnych stał się bardzo istotnym elementem różnorodnych kampanii marketingowych prowadzonych przez firmy o różnym zakresie działalności. Za pomocą influencerów oraz gwiazd firmy są w stanie promować swoje usługi, oraz produkty, co bardzo dobrze widać na przykładzie rozrywki online. Rekomendacje takich osób wpływają w istotny sposób na to, z jakich platform rozrywkowych, serwisów streamingowych czy platform hazardowych korzystają użytkownicy internetowi.
Nie da się ukryć, że coraz więcej osób kieruje się tym, co w tym zakresie mają do powiedzenia gwiazdy, celebryci oraz różnorodni twórcy internetowi. Takie zjawisko niewątpliwie widać wyraźnie w przypadku rozrywki online, a sama branża hazardowa tylko to potwierdza. Celem gwiazd jest bowiem nie tylko promocja produktów, ale też zadbanie o to, aby poprawić wizerunek platform, z którymi weszli we współpracę. Tak istotny wpływ można zauważyć szczególnie przy spoglądaniu na młodych odbiorców, które chętniej decydują się na skorzystanie z rekomendacji znanych person. Stawianie na współpracę z celebrytami, gwiazdami oraz znanymi osobami to dobry sposób na wypromowanie swojej marki, a więcej na ten temat przedstawiamy poniżej.
Wpływ celebrytów na wybór użytkowników
Nie brakuje ludzi, którzy decydują się w obecnych czasach na skorzystanie z internetowych rekomendacjach w przeciwieństwie do korzystania z tradycyjnych sposobów na reklamę. W efekcie osoby, które mają istotny wpływ na opinię publiczną, jak gwiazdy filmu, muzyki, influencerzy oraz twórcy internetowi, mogą kierować wyborami użytkowników internetowym. Nie brakuje przy tych badań, które potwierdzają, że konsumenci chętniej ufają rekomendacjom znanych osób. Jak potwierdzają eksperci z Roulette77, to sprawia, że platformy rozrywkowe mogą w łatwiejszy sposób pozyskiwać nowych klientów, a widać to między innymi bardzo dobrze na przykładzie serwisów hazardowych.
Ogólnie rekomendacje w internecie zyskują na znaczeniu ze strony ekspertów, co można zauważyć na przykładzie platform jak https://roulette77.pl/, których celem jest zbieranie przydatnych informacji w jednym miejscu. Niekoniecznie trzeba w tym celu od razu korzystać z pomocy celebrytów czy znanych osób, gdyż już sama obecność specjalistów w danej dziedzinie oraz potwierdzenie ich ekspertyzy pozytywnie wpływa na odbiór samych użytkowników. Nie da się jednak ukryć, że celebryci potrafią znacząco poprawić ruch na platformach rozrywkowych, dlatego te szczególnie popularne oraz majętne firmy i marki chętnie decydują się na skorzystanie z ich usług w celu wypromowania swojej oferty.
Promocja platform rozrywkowych przez gwiazdy
Wszystko, co opisaliśmy powyżej, przekłada się w bezpośredni sposób na nawiązywanie współprac pomiędzy gwiazdami oraz różnorodnymi platformami rozrywkowymi. Taka strategia marketingowa zyskuje na znaczeniu, gdyż można w ten sposób znacząco zwiększyć rozpoznawalność marki, a także sprawić, że nowi użytkownicy będą korzystali chętnie z oferty. Celebryci sprzedają, a więc mogą okazać się bardzo przydatni w kontekście budowania zaufania wobec konkretnych platform. Takie rozwiązanie jest szczególnie przydatne w branży hazardowej, gdyż tam dostęp do bezpiecznych oraz wiarygodnych serwisów jest bardzo istotne.
Promocja takich serwisów przez influencerów, gwiazdy oraz innego rodzaju znane osoby sprawia, że liczba nowych rejestracji wzrasta, a do tego lojalność graczy już z założonymi kontami wzrasta. Znani sportowcy, muzycy czy aktorzy decydują się na promocję platform rozrywkowych na swoich mediach społecznościowych, a to przekłada się na zwiększoną uwagę ze strony fanów. Platformy stają się coraz bardziej popularne, a samo promowanie gier online ma także pozytywny wpływ na wizerunek tego typu serwisów. W efekcie nie tylko ich atrakcyjność, ale też wiarygodność wzrastają. Oto znane gwiazdy, które w swojej przeszłości reklamowały platformy rozrywkowe:
- Cristiano Ronaldo – aktualnie jest to najbardziej rozpoznawalny piłkarz na całym świecie, który współpracował ze znaną marką w sferze pokera online.
- Neymar Jr. – kolejny bardzo znany piłkarz, który przyciągał swoją rozpoznawalnością graczy do jednej z platform oferujących pokera online.
- Conor McGregor – najbardziej popularny zawodnik MMA. Promował znaną platformę pokera online, co przełożyło się na wzrost liczby użytkowników.
- Drake – jeden z najbardziej znanych raperów, który promował swoimi ogromnymi zakładami jednego z popularnych bukmacherów w USA.
- Paris Hilton – niegdyś bardzo znana celebrytka, która niejednokrotnie promowała kasyna na swoich mediach społecznościowych.
Osoby, które wymieniliśmy powyżej, sprawiły, że promowane przez nich platformy rozrywkowe mogły pochwalić się napływem setek tysięcy użytkowników. Warto w tym zakresie sprawdzić, co konkretnie sprawiło, że fani tych osób zdecydowali się na skorzystanie z promowanych przez nich serwisów. Wszystkie przydatne porównawcze informacje na ten temat przedstawiamy w poniższej tabeli.
Znana osoba | Rodzaj promocji |
Cristiano Ronaldo | Social Media, kampanie reklamowe |
Neymar Jr. | Eventy, Social Media |
Conor McGregor | Social Media, reklamy telewizyjne |
Drake | Social Media, streaming |
Paris Hilton | Social Media, reklamy telewizyjne |
Podsumowanie
Bez wątpienia wpływ osobowości medialnych na decyzje konsumentów jest ogromny, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozrywkę online czy hazard. Współprace nawiązywane z celebrytami w pozytywny sposób wpływają na rozpoznawalność konkretnej marki, a także sprawiają, że zaufanie wśród użytkowników wzrasta, co z kolei może oznaczać zwiększony poziom lojalności. Nic więc dziwnego, że tego rodzaju rozwiązania są tak często wybierane przez popularne platformy w sferze rozrywki.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.