Piłkarskie hity nc+ z rekordową oglądalnością

fot.

Szlagierowe mecze jesieni FC Barcelona – Real Madryt oraz Lech Poznań – Legia Warszawa, transmitowane w kanałach platformy nc+, przyciągnęły przed telewizory rekordową liczbę widzów. Sobotnie El Clasico oglądało w CANAL+ Sport średnio ponad 340 tysięcy widzów, a niedzielne starcie najlepszych drużyn minionego sezonu T-Mobile Ekstraklasy śledziło średnio blisko 417 tysięcy kibiców.

Elektryzujący fanów na całym świecie mecz piłkarskich potęg FC Barcelona – Real Madryt pokazany został w CANAL+ Sport. Przyciągnął przed telewizory największą liczbę widzów meczów lig zagranicznych transmitowanych w tym roku w kanałach nc+. Oglądało go średnio ponad 340 tysięcy widzów, co było najlepszym od trzech lat wynikiem oglądalności w CANAL+ ligowego starcia tych zespołów.

Transmisji po raz pierwszy w historii platformy nc+ towarzyszył potrójny komentarz, widzowie mogli wybrać wersję „neutralną”, „promadrycką” lub „probarcelońską”. Specjalnie z okazji tego wyjątkowego wydarzenia uruchomiony został dedykowany serwis w internecie elclasico.canalplus.pl , gdzie na kibiców czekało mnóstwo atrakcji – m.in. wybór wyjściowych jedenastek, komentowanie wydarzeń meczowych czy ocenianie zawodników po zakończonym spotkaniu.

Jeszcze większą widownię zgromadziło spotkanie Lech Poznań – Legia Warszawa. Derby Polski, jak często określa się ten mecz, oglądało w CANAL+ Sport średnio prawie 417 tysięcy widzów. To absolutny rekord oglądalności meczów T-Mobile Ekstraklasy w kanałach platformy nc+ od czasu jej powstania.

– Za nami wyjątkowy weekend. To były wielkie hity, na które kibice czekali z niecierpliwością. Jesteśmy bardzo zadowoleni z takich wyników oglądalności i stale rosnącej widowni meczów lig zagranicznych, polskiej T-Mobile Ekstraklasy czy rozgrywek pucharów europejskich transmitowanych na naszych antenach. To już kolejny tej jesieni rekord oglądalności, który pokazuje, że kibice postawili na sport w nc+, co bardzo nas cieszy – mówi Michał Kocięba, kierownik ds. komunikacji i PR kanałów sportowych nc+.

Niedzielną transmisję z Poznania oglądało ponad 167 tysięcy więcej widzów, niż najlepsze pod względem oglądalności w kanałach nc+ spotkanie T-Mobile Ekstraklasy (22.09.2013, Legia Warszawa – Górnik Zabrze), które śledziło średnio około 250 tysięcy widzów.

Źródło: informacja prasowa nc+