Transmisje Eurosportu 1 z historycznego dla polskiego sportu – 65. Turnieju Czterech Skoczni – cieszyły się rekordową popularnością. Drogę Kamila Stocha po zwycięstwo w tej prestiżowej imprezie i drugie miejsce Piotra Żyły śledziło średnio ponad 800 tysięcy widzów* (osiem transmisji) w grupie All 4+. Jest to wyniki aż o 81 proc. lepszy niż przed rokiem. Eurosport 1 jako jedyny nadawca w Polsce pokazywał pełne relacje z tej imprezy – konkursy i kwalifikacje.
Wszystkie osiem transmisji słynnego turnieju, w którym Polacy byli zdecydowanie najlepszą drużyną, zajmując pierwsze (Kamil Stoch), drugie (Piotr Żyła) i czwarte (Maciej Kot) miejsce, przyciągnęły przed ekrany Eurosportu 1 łącznie 4,25 mln widzów.
W trakcie Turnieju Czterech Skoczni, czyli w dniach od 29 grudnia do 6 stycznia, Eurosport 1 był najchętniej oglądanym kanałem sportowym z udziałem w rynku na poziomie 1,2 proc. Udział w rynku kanału podczas transmisji TCS (konkursy i kwalifikacje) wyniósł 6,5 proc. w grupie All 4+ oraz 4 proc. w grupie komercyjnej (16-49).
Turniej Czterech Skoczni to wyjątkowe wydarzenie, które od lat wywołuje ogromne emocje wśród polskich widzów. W tym roku mamy podwójny powód do radości – historyczny występ polskich skoczków oraz rekordowe wyniki oglądalności tego prestiżowego turnieju w Eurosporcie. Dzięki nam polscy fani skoków narciarskich mogli śledzić cały turniej – zarówno konkursy główne, jak i rywalizację w kwalifikacjach. Z niecierpliwością czekamy na kolejne zawody rozgrywane w ramach Pucharu Świata, trzymając kciuki za występy Polaków. Przy okazji jeszcze raz gratulujemy nie tylko zwycięzcy rywalizacji, Kamilowi Stochowi, ale także całej polskiej reprezentacji, która dostarczyła nam wiele radości i wzruszeń
– powiedział Adam Widomski, Eurosport Channel Director.
Warto podkreślić, że w tym sezonie Eurosport i Kamil Stoch blisko współpracują ze sobą w obszarze produkcji telewizyjnej i marketingu. Jednym z działań partnerskich były konkursy podczas transmisji kwalifikacji Turnieju Czterech Skoczni, w którym widzowie Eurosportu mogli wygrać zestawy zimowe z oficjalnej kolekcji naszego dwukrotnego mistrza olimpijskiego. Co więcej, Stoch występuje w tym sezonie z logotypem Eurosportu na nartach. Eurosport, który jest nadawcą igrzysk olimpijskich w latach 2018-2024, będzie śledził przygotowania naszego skoczka do igrzysk w Pjongczangu w 2018 roku.
Eurosport 1 jako jedyny kanał w Polsce pokazuje wszystkie konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich wraz z kwalifikacjami. Najbliższe zawody odbędą się w Wiśle i Zakopanem.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.