Znakomita oglądalność Pucharu Świata w skokach

Puchar Świata w skokach narciarskich cały czas cieszy się ogromnym zainteresowaniem widzów Telewizji Polskiej. Nawet 6,9 mln osób gromadziły sobotnie i niedzielne (1 i 2 lutego) konkursy w Willingen w najwyższym momencie oglądalności w TVP 1. W obydwa dni Jedynka […]

Puchar Świata w skokach narciarskich cały czas cieszy się ogromnym zainteresowaniem widzów Telewizji Polskiej. Nawet 6,9 mln osób gromadziły sobotnie i niedzielne (1 i 2 lutego) konkursy w Willingen w najwyższym momencie oglądalności w TVP 1. W obydwa dni Jedynka była liderem na rynku.


 Foto: PAP/EPA

Decydującą walkę o podium konkursów w Willingen, w których zwyciężył Kamil Stoch, śledziło w Jedynce aż 6 mln 449 tys. (sobota) i 6 mln 847 tys. widzów (niedziela)! Średnia oglądalność wyniosła odpowiednio 5 mln 120 tys. osób przy udziałach na poziomie 40,1 proc. (grupa 4+, dane Nielsen Audience Measurement) i 5 mln 661 tys. (39,9 proc.). Oznacza to, że co trzeci Polak, który miał o tej porze włączony telewizor wybrał skoki narciarskie w TVP 1. 2 lutego transmisja konkursu indywidualnego okazała się najchętniej oglądanym programem telewizyjnym w Polsce!

Między innymi dzięki temu wydarzeniu sportowemu Jedynka była w sobotę i niedzielę stacją pierwszego wyboru, osiągając średnie udziały dzienne na poziomie 14,9 i 16,8 proc.

Bardzo dobrze obejrzały się także piątkowe kwalifikacje, które były transmitowane w TVP Info. Średnia oglądalność wyniosła 594 tys., a udziały – 4,3 proc. Najwyższy moment oglądalności – 809 tys.

Transmisje zawodów z Willingen były także najchętniej oglądanymi programami w tych dniach na stronie sport.tvp.pl. Piątkowe kwalifikacje miały 5 067 odsłon (3 851 unikalnych użytkowników), a konkursy – w sobotę 19 160 (13 000) i w niedzielę 23 201 (16 061).

źródło: TVP

About Zygmunt Wiśniewski