Dobra oglądalność konkursów skoków w Wiśle

Sukces oglądalności rozpoczętego w Polsce sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich! W szczytowym momencie ostatni skok w niedzielnym konkursie obejrzało 5,7 mln widzów (40% udz.). 18 i 19 listopada Jedynka była anteną pierwszego wyboru, a TVP Sport najchętniej oglądanym kanałem […]

Sukces oglądalności rozpoczętego w Polsce sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich! W szczytowym momencie ostatni skok w niedzielnym konkursie obejrzało 5,7 mln widzów (40% udz.). 18 i 19 listopada Jedynka była anteną pierwszego wyboru, a TVP Sport najchętniej oglądanym kanałem sportowym w minionym tygodniu.

Biało-czerwoni już podczas konkursu drużynowego stanęli na podium – zajęli 2. miejsce. Transmisja z sobotniej rywalizacji przyciągnęła przed telewizory ponad 3,8 mln widz. (33% udz.), a w szczytowym momencie prawie 5,1 mln widz. Niedzielny konkurs indywidualny, w którym drugie miejsce zajął Kamil Stoch, obejrzało ok. 4,3 mln widzów (33% udz.).

Zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich i mecze piłkarskiej reprezentacji Polski zapewniły TVP Sport pozycję lidera wśród najchętniej oglądanych kanałów sportowych w ostatnich dwóch tygodniach, od 6 do 19 listopada. Największym zainteresowaniem cieszyły się spotkania: Polska – Urugwaj (średnia 484 tys., udziały 3,12 proc., peak 571 tys.) i Polska – Meksyk (399 tys., 2,61 proc., 498 tys.). Podobnie było także z zawodami Pucharu Świata w Wiśle. Najlepiej obejrzał się sobotni konkurs drużynowy – średnia 336 tys., udziały 2,68 proc., peak 428 tys. Bardzo dobrą oglądalność zanotowały także: piątkowe kwalifikacje (311 tys., 2,39 proc., peak 429 tys.) i niedzielny konkurs indywidualny (228 tys., 1,76 proc., peak 369 tys.).

About Nikodem Potocki